Wystawcy

Be względu, czy handlujesz książkami, figurkami lub ręcznie wykonywaną biżuterią – w naszej
alejce wystawców i dla ciebie znajdzie się miejsce. Zgłoś swoje stoisko!

Zostań wystawcą

Jeśli sprzedajesz własnoręcznie wykonane przedmioty, jesteś artystą tworzącym piękne grafiki, albo handlarzem
dóbr zza oceanu – zostań jednym z wystawców w naszej alei dobrodziejstw! Pojawienie się ze stoiskiem na ŚDFach
to świetna okazja na zdobycie setek nowych klientów, sprzedaż i nawiązanie długofalowych współprac. Pochwal się
nam, co robisz!

Formularz zgłoszeniowy

Przed konwentem

  • Wypełniać zgłoszenie można w turach – od 8 grudnia 2025 do 11 stycznia 2026 oraz, zależnie od zainteresowania, w turze dodatkowej na stronie internetowej wydarzenia lub pod linkiem Formularz zgłoszeniowy.
  • Spóźnione zgłoszenie może być rozpatrzone, jednak pierwszeństwo będą miały osoby składające wniosek w odpowiednim terminie.
  • Rozmiar stolika to 120×50 cm. Ceny są obliczane dynamicznie:

    1 Stolik 200zł Netto
    2 Stoliki 350zł Netto
    3 Stoliki 450zł Netto
    Każdy następny: +100zł Netto
  • Tak, będzie dostępny, za wcześniejszym zgłoszeniem zapotrzebowania w formularzu zgłoszeniowym oraz opłatą 40zł netto.
  • Na 1 stolik przysługuje 1 wejściówka w cenie. Pozostałe wejściówki są dodatkowo płatne zgodnie z ceną tur akredytacji uczestników, zależnej od dnia zgłoszenia zapotrzebowania na dodatkową wejściówkę.
  • Każde dodatkowe wyposażenie stoiska wystające poza wymiary stołu lub własny stolik należy zgłosić w formularzu zgłoszeniowym lub przez e-mail sdf.wystawcy@skf.org.pl aby zostały one odpowiednio wycenione oraz zatwierdzone.
  • Kontakt z organizatorami odbywa się przez adres sdf.wystawcy@skf.org.pl oraz na samym wydarzeniu na podany wcześniej numer telefonu.
  • Jedyną formalnością jest wyrażenie zgody na obowiązujący regulamin, odbywający się na etapie wysyłania zgłoszenia.
  • Użycie logo do promocji własnej lub wydarzenia jest dozwolone, jednak wykorzystywanie go do celów komercyjnych (np. nadruki na koszulkach, torbach) jest zakazane.
  • Posiadanie własnej działalności gospodarczej nie jest wymagane do wystawienia się na naszym wydarzeniu.
  • Rezygnacja jest możliwa w każdej chwili. Jednak informacja o decyzji przekazana po 27 marca skutkuje brakiem zwrotu poniesionych opłat.
  • Podanie imienia i nazwiska wszystkich wystawców stoiska jest wymagane do 27 marca.
  • Opłatę za stoisko należy uiścić do 27 marca, a nie dostosowanie się do tej daty może skutkować wypisaniem z listy wystawców.
  • Należy zrobić to do 2 tygodni przed wydarzeniem w formularzu zgłoszeniowym lub przez e-mail sdf.wystawcy@skf.org.pl

W trakcie konwentu

  • Swoje stoisko można rozkładać albo od piątku 19:00 (po uprzednim zgłoszeniu), lub soboty 7:00 do maksymalnie 10:00. Spakować stoisko można od niedzieli 15:00 do zakończenia wydarzenia o 17:00.
  • Tak, jako wystawca otrzymasz oddzielny, darmowy sleeproom dostępny tylko dla wystawców. By mieć do niego dostęp, należy zgłosić zapotrzebowanie w formularzu.
  • Na wydarzeniu zabronione są towary: NSFW, Gore, obrażające/zniesławiające prawdziwe osoby, instytucje lub organizacje czy zachęcające do łamania prawa.
  • Banery i inne dekoracje można zawieszać jeśli są na powierzchni stoiska. Wszystkie dodatki wystające poza ten obszar muszą zostać zgłoszone i zaakceptowane przed wydarzeniem.
  • O wszelkiej opcji barterów będziemy informować indywidualnie drogą e-mail sdf.wystawcy@skf.org.pl.

Po evencie

  • Po zgłoszeniu przed wydarzeniem i podaniu danych do faktury, zostanie ona wysłana mailowo.
  • Po wydarzeniu zostanie wysłana ankieta satysfakcji w której można zgłosić wszelkie uwagi.

Regulamin wystawców