Zostań wystawcą
Jeśli sprzedajesz własnoręcznie wykonane przedmioty, jesteś artystą tworzącym piękne grafiki, albo handlarzem
dóbr zza oceanu – zostań jednym z wystawców w naszej alei dobrodziejstw! Pojawienie się ze stoiskiem na ŚDFach
to świetna okazja na zdobycie setek nowych klientów, sprzedaż i nawiązanie długofalowych współprac. Pochwal się
nam, co robisz!
Formularz zgłoszeniowy




Przed konwentem
-
Wypełniać zgłoszenie można w turach – od 8 grudnia 2025 do 11 stycznia 2026 oraz, zależnie od zainteresowania, w turze dodatkowej na stronie internetowej wydarzenia lub pod linkiem Formularz zgłoszeniowy.
-
Spóźnione zgłoszenie może być rozpatrzone, jednak pierwszeństwo będą miały osoby składające wniosek w odpowiednim terminie.
-
Rozmiar stolika to 120×50 cm. Ceny są obliczane dynamicznie:
1 Stolik 200zł Netto 2 Stoliki 350zł Netto 3 Stoliki 450zł Netto Każdy następny: +100zł Netto Tak, będzie dostępny, za wcześniejszym zgłoszeniem zapotrzebowania w formularzu zgłoszeniowym oraz opłatą 40zł netto.Na 1 stolik przysługuje 1 wejściówka w cenie. Pozostałe wejściówki są dodatkowo płatne zgodnie z ceną tur akredytacji uczestników, zależnej od dnia zgłoszenia zapotrzebowania na dodatkową wejściówkę.Każde dodatkowe wyposażenie stoiska wystające poza wymiary stołu lub własny stolik należy zgłosić w formularzu zgłoszeniowym lub przez e-mail sdf.wystawcy@skf.org.pl aby zostały one odpowiednio wycenione oraz zatwierdzone.Kontakt z organizatorami odbywa się przez adres sdf.wystawcy@skf.org.pl oraz na samym wydarzeniu na podany wcześniej numer telefonu.Jedyną formalnością jest wyrażenie zgody na obowiązujący regulamin, odbywający się na etapie wysyłania zgłoszenia.Użycie logo do promocji własnej lub wydarzenia jest dozwolone, jednak wykorzystywanie go do celów komercyjnych (np. nadruki na koszulkach, torbach) jest zakazane.Posiadanie własnej działalności gospodarczej nie jest wymagane do wystawienia się na naszym wydarzeniu.Rezygnacja jest możliwa w każdej chwili. Jednak informacja o decyzji przekazana po 27 marca skutkuje brakiem zwrotu poniesionych opłat.Podanie imienia i nazwiska wszystkich wystawców stoiska jest wymagane do 27 marca.Opłatę za stoisko należy uiścić do 27 marca, a nie dostosowanie się do tej daty może skutkować wypisaniem z listy wystawców.Należy zrobić to do 2 tygodni przed wydarzeniem w formularzu zgłoszeniowym lub przez e-mail sdf.wystawcy@skf.org.plW trakcie konwentu
-
Swoje stoisko można rozkładać albo od piątku 19:00 (po uprzednim zgłoszeniu), lub soboty 7:00 do maksymalnie 10:00. Spakować stoisko można od niedzieli 15:00 do zakończenia wydarzenia o 17:00.
-
Tak, jako wystawca otrzymasz oddzielny, darmowy sleeproom dostępny tylko dla wystawców. By mieć do niego dostęp, należy zgłosić zapotrzebowanie w formularzu.
-
Na wydarzeniu zabronione są towary: NSFW, Gore, obrażające/zniesławiające prawdziwe osoby, instytucje lub organizacje czy zachęcające do łamania prawa.
-
Banery i inne dekoracje można zawieszać jeśli są na powierzchni stoiska. Wszystkie dodatki wystające poza ten obszar muszą zostać zgłoszone i zaakceptowane przed wydarzeniem.
-
O wszelkiej opcji barterów będziemy informować indywidualnie drogą e-mail sdf.wystawcy@skf.org.pl.
Po evencie
-
Po zgłoszeniu przed wydarzeniem i podaniu danych do faktury, zostanie ona wysłana mailowo.
-
Po wydarzeniu zostanie wysłana ankieta satysfakcji w której można zgłosić wszelkie uwagi.

